Kort rapport

Jag blir verkligen inte bättre på det här med att blogga... men jag skyller på att det är pga det inte händer något i mitt liv.

Idag får dock ses som ett undantag då vi var och bowlade med skolan. Det gick helt okej för mig om man ser till hur dålig jag brukar vara. Tyvärr så togs all sötma ur att spela okej när den savanten Nico spelade bättre och det var tredje gången har testade bowling.
Efter vårt klotkastande så begav vi oss till Baskin Robbins och åt glass, dagens smaker blev Banana strawberry, Love potion 31 och caramel-somthingsomething.
Sen blev det även ett besök på plantan där de inhandlades en hel del kött och lite annan viktig mat.

Tja, detta är ungefär det mest spännande som händer för tillfället. Förhoppningsvis blir det lite mer spännande i sommar då jag ska till Tokyo, Kyoto och Nagoya med Linn.

Till sist lite bilder:
http://ackwell.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1278453601&id=464798409

Så nu, comment mofos! :D

Kommentarer
Postat av: Snoffsan

Jag tycker nog du sköter dig helt OK.



Lite spänning får det ju vara mellan gångerna/inläggen

2010-07-07 @ 21:58:02
URL: http://suregnig.wordpress.com
Postat av: Das Dunder Daniel (facking awsome)

jag kan konstatera två saker ut detta inlägg + bilderna.



1, du är fortfarande värdelös på bowling...



2, du har inte blivit snyggare..



over and out...=)

2010-07-08 @ 15:50:20
Postat av: T-Pain!

Nämen du... jag saknar helt klart nya inlägg (och många med mig) kom igen gubben! ;P

2010-09-05 @ 02:43:38
Postat av: Axel

Okej, ska försöka knåpa ihop något ikväll... men det jag kommer skriva om har du nog redan koll på :P

2010-10-03 @ 06:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0